Rebranding av TV 2

Bold hadde fått oppdraget med å utvikle en ny visuell identitet for TV2. 
Min rolle var prosjektledelse av rebranding-prosjektet fra byråsiden, på oppdrag fra Bold.

Identiteten skal bidra til økt merkevarebevissthet eksternt, og bygge kjennskap, kunnskap og forståelse om TV2, deres samfunnsoppdrag og rolle i samfunnet

Camilla har vært en uvurderlig bidragsyter i forbindelse med rebrandingen av TV 2. Hennes erfaring, pragmatiske tilnærming og konstruktive innstilling har skapt et solid prosjektfundament som vi har nytt godt av i den videre implementerings-prosessen. Om ikke DET så kanskje ETT av de mest omfattende og komplekse rebranding-prosjektene i Norge gjennom tidene krever helt spesielle egenskaper av de involverte. Og her har Camilla spilt en viktig rolle.
— Marianne Eskeland/ Leder profil og design, TV 2
Previous
Previous

Annual Report 2022

Next
Next

Identitets- og tjenesteutvikling